Kwaliteit, professionaliteit en betrokkenheid vormen de basis van onze zorgdienstverlening. We streven er dan ook naar de kwaliteit van onze dienstverlening continu te verbeteren middels een actief kwaliteitszorgsysteem. Het leveren van hoogwaardige kwaliteit gaat samen met het borgen van het proces van dienstverlening. Hiertoe hanteren we een beheerst kwaliteitssysteem.
Binnen het beheerste kwaliteitssysteem van Mentaal Beter zijn behandelingen gebaseerd op zorgpaden, die afgeleid zijn van de diverse multidisciplinaire richtlijnen. Het jaarplan met SMART doelstellingen, risico analyse, stakeholdersanalyse, SWOT analyse t.b.v. stakeholders, het kwaliteitshandboek, het “handboek” en de beschreven processen zijn de weergave van het bewaakte gedocumenteerde kwaliteitssysteem. Het kwaliteitssysteem zal zich blijven ontwikkelen teneinde de kwaliteit van onze zorgverlening voortdurend te verbeteren. Iedere medewerker is hiervoor medeverantwoordelijk.
Voor meer informatie: https://mentaalbeter/over-ons/kwaliteit-van-zorg/